Als Office Manager bij Lab Digital ben jij de drijvende kracht achter onze dagelijkse kantooroperatie en een onmisbare schakel voor collega’s, gasten en leveranciers. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Daarnaast heb je een scherp oog voor detail als het gaat om administratie en assetmanagement. Jij hebt écht ownership over alles wat je doet en speelt een cruciale rol in het creëren van een fijne werkomgeving.
Jouw verantwoordelijkheden op een rij:
Hospitality & kantoorbeheer: Aanspreekpunt voor gebouwbeheer, schoonmaak, plantenverzorging en technische ondersteuning. Je zorgt ervoor dat het kantoor altijd representatief is en de voorraad (van koffie tot kantoorartikelen) altijd up to date is.
Receptie & gastvrijheid: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en collega’s, neemt telefoontjes aan en beheert vergaderruimtes.
Administratie: Beheer van verlof- en verzuimregistratie, wagenpark, parkeersysteem en contracten met leveranciers.
Start en vertrek medewerkers: Nieuwe collega’s ontvangen een warm welkom en administratief zorg je dat alles geregeld is. Hetzelfde voor vertrekkende collega’s.
Persoonlijke aandacht en vieringen: Van verjaardagen tot jubilea en teamuitjes, jij regelt het.
Assetmanagement: Beheer van laptops, telefoons en andere apparatuur.